• Ebook Digital dignal processing

    Ebook Digital dignal processing

    This book is concerned with the fundamentals of digital signal processing, and there are two ways that the reader may use this book to learn about DSP. First, it may be used as a supplement to any one of a number of excellent DSP textbooks by providing the reader with a rich source of worked problems and examples. Alternatively, it may be used as a self-study guide to DSP, using the method of learning by example.

     447 p vlute 24/02/2016 9 1

  • Ebook Phosphoric Acid

    Ebook Phosphoric Acid

    To help you Specialized Technical - Technology has added references in the process of learning and study. Invite you to consult the text book "Phosphoric Acid". Contents of the book presents: An introduction to the industrial phosphates industry, purification of phosphoric acid, polyphosphoric acid, sodium phosphates, calcium phosphates, other phosphates.

     355 p vlute 16/11/2015 20 0

  • Ebook Computer vision algorithms and applications

    Ebook Computer vision algorithms and applications

    Image formation, feature detection and matching, segmentation, feature-based alignment, structure from motion is the main content of the book "Computer vision algorithms and applications". Invite you to consult the detailed content lectures to capture details.

     833 p vlute 16/11/2015 12 0

  • Ebook Technical English 1A (Students' book and Workbook - David Bonamy, Christopher Jacques

    Ebook Technical English 1A (Students' book and Workbook - David Bonamy, Christopher Jacques

    Ebook Technical English 1A (Students' book and Workbook của David Bonamy, Christopher Jacques là cuốn sách bài tập tiếng Anh chuyên ngành kỹ thuật dành cho sinh viên các ngành Kỹ thuật, Cơ khí, Chế tạo máy,... Tham khảo nội dung ebook để nâng cao vốn tiếng Anh chuyên ngành kỹ thuật của bản thân.

     48 p vlute 29/09/2015 22 0

  • Ebook Step by Step Guide Book on Home Wiring

    Ebook Step by Step Guide Book on Home Wiring

    Ebook "Step by Step Guide Book on Home Wiring" referred to the contents of your home electrical system how the works, how to turn off the main power supply, the three Ways to get power to your new wiring job, how the ground wire plastic boxes print works, all about electric wire, how to use screw terminals and wirenuts, how to install wiring in new walls and petitions, ... Invite you to consult.

     50 p vlute 29/09/2015 13 0

  • Ebook 500 câu hỏi và trả lời phỏng vấn xin việc bằng tiếng Anh

    Ebook 500 câu hỏi và trả lời phỏng vấn xin việc bằng tiếng Anh

    Ask and answer (Hỏi và trả lời) là những câu hỏi từ nhà tuyển dụng và câu trả lời gợi ý dành cho người được phỏng vấn, Ask the interviewer (Hỏi người phỏng vấn) là những câu hỏi của người được phỏng vấn dành cho nhà tuyển dụng nếu họ muốn biết thêm thông tin từ nhà tuyển dụng là những nội dung chính của 2 phần trong cuốn sách "500 câu...

     101 p vlute 14/09/2015 700 1

  • Ebook Handbook Of Industrial Automation - Richard L. Shell Ernest L. Hall

    Ebook Handbook Of Industrial Automation - Richard L. Shell Ernest L. Hall

    Ebook Handbook Of Industrial Automation - Richard L. Shell Ernest L. Hall Supplies the most essential concepts and methods necessary to capitalize on the innovations of industrial automation, including mathematical fundamentals, ergonometrics, industrial robotics, government safety regulations, and economic analyses.

     857 p vlute 05/08/2015 21 0

  • Ebook Siemens Sinamics G150 Manuals

    Ebook Siemens Sinamics G150 Manuals

    Before installing and commissioning the converter, make sure that you read all the safety notes and warnings carefully, including the warning labels on the equipment itself. The warning labels must always be legible. Missing or damaged labels must be replaced.

     404 p vlute 05/08/2015 8 0

  • Ebook Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering

    Ebook Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering

    Ebook Oxford English for Electrical and Mechanical Engineering includes Engineering-what's itall about? Choosinga course, engineeringmaterials, mechanisms, forces in engineering, the electric motor, an engineering student, central heating, safety at work, young engineer, washing machine,... careers in engineering, applying for a job.

     191 p vlute 05/08/2015 19 0

  • Ebook The language of Chemistry, Food and Biological Technology in English - GS.TS. Nguyễn Thị Hiền (chủ biên)

    Ebook The language of Chemistry, Food and Biological Technology in English - GS.TS. Nguyễn Thị Hiền (chủ biên)

    Ebook The language of Chemistry, Food and Biological Technology in English (ngôn ngữ tiếng anh chuyên ngành công nghệ hóa học, công nghệ thực phẩm và công nghệ sinh học) - GS.TS. Nguyễn Thị Hiền (chủ biên) có cấu trúc gồm 4 part, trình bày những nội dung sau: The basic units, Chemistry and Its Branches, Classification of Matter, Isolation and Purification of Substances, The Rate of Chemical...

     163 p vlute 05/08/2015 21 0

  • Ebook Studying Vietnamese through English: Phần 1 – Mai Ngọc Chừ

    Ebook Studying Vietnamese through English: Phần 1 – Mai Ngọc Chừ

    Phần 1 của cuốn sách "Studying Vietnamese through English: Học tiếng Việt qua tiếng Anh" giới thiệu tới người đọc các bài học giao tiếp hàng ngày bằng cả tiếng Anh và tiếng Việt như: Xin chào, ông là người nước nào? Hỏi thăm về gia đình,... Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết.

     293 p vlute 05/08/2015 14 0

  • Ebook Studying Vietnamese through English: Phần 2 – Mai Ngọc Chừ

    Ebook Studying Vietnamese through English: Phần 2 – Mai Ngọc Chừ

    Phần 2 của cuốn sách "Studying Vietnamese through English: Học tiếng Việt qua tiếng Anh" nối tiếp phần 1 trình bày các tình huống giao tiếp như: Mua bán, gọi điện thoại, mua sách – mượn sách, ở bưu điện, học hành – thi cử,... Mời các bạn cùng tham khảo nội dung chi tiết.

     258 p vlute 05/08/2015 22 0

Hướng dẫn khai thác thư viện số
Hỗ trực trực tuyến Facebook